Adres: ul. Kielecka 1, 31-526 Kraków

Tel. 12- 311-07-11

Nie trzeba nikogo przekonywać, że wydajność rozwiązań biznesowych związana jest z wydajnością komunikacji. I tak centrale telefoniczne, obudowywane funkcjami, o których się ich pierwowzorom nie śniło stały się serwerami telekomunikacyjnymi. Serwery telekomunikacyjne dla biznesu są właśnie tym elementem, który tworzy skuteczną i wydajną komunikację wewnątrz firmy i poza nią. Bardzo często łączność głosowa jest tym elementem, który służy do pierwszego kontaktu pomiędzy firmą i jej klientem. Choć głos to nie wszystko. Do głosu dochodzi obecnie również obraz oraz faksy. Dlatego właśnie tak wiele firm decyduje się na rozbudowane systemy łączności, które mają ułatwić kontakt. Pierwszym zadaniem systemu telekomunikacyjnego jest zatem takie działanie, które zapewni niezawodną komunikację. Wszystkie pozostałe jego funkcje powinny zostać podporządkowane temu pierwszemu zadaniu. Często zdarza się, że w ilości funkcji oferowanych przez konkretne rozwiązanie zatracamy ten główny cel,

a wtedy pierwszy kontakt z klientem, może okazać się tym ostatnim…
 

Współczesne systemy telekomunikacyjne oferują olbrzymią ilość funkcji, które mają wspomagać komunikację. Do takich funkcji zaliczyć należy możliwość dowolnego przekierowania wywołań, identyfikację rozmówcy, kierowanie ruchem w zależności od rozpoznanego numeru, systemy Call Center. Oferowane przez nas rozwiązania w większości wypadków oferują wszystkie w/w funkcje oraz wiele, wiele innych. Wykorzystanie w praktyce zalet nowoczesnych urządzeń telekomunikacyjnych musi wiązać się z głęboką wiedzą dotyczącą działania poszczególnych funkcji oraz ich powiązań pomiędzy sobą. My tą wiedzą chcemy się dzielić z naszymi klientami.
 

W dobie dynamicznych zmian w rozwiązaniach teleinformatycznych, chcąc spełnić oczekiwania naszych klientów, oferujemy wachlarz sprzętu realizujący najnowocześniejsze funkcje i usługi z zakresu szeroko rozumianej telekomunikacji

i teleinformatyki. Pragniemy podkreślić, że dostosowujemy każde nasze rozwiązanie do indywidualnych potrzeb i możliwości danego klienta tak, by czuć się współautorem jego sukcesu. Realizujemy projekty kompleksowo, od zagadnień sieciowych i komutacyjnych, po rozwiązywanie problemów z awaryjnym zasilaniem czy też nagrywaniem i archiwizacją rozmów. Dlatego też współpracujemy

z najlepszymi, oferując sprzęt o sprawdzonych walorach użytkowych i najwyższej jakości. Biorąc pod uwagę powyższe, podpisaliśmy umowy przedstawicielskie

i autoryzacyjne renomowanymi producentami i dostawcami sprzętu.
 

VoIP, czyli oferta otwarta na przyszłość

W ofercie posiadamy serwery VoIP zarówno renomowanych producentów (Innovaphone, Yealink, Yeastar), jak i własne rozwiązania oparte na oprogramowaniu OpenSource (Asterisk) – które szczególnie polecamy. Rozwiązania oparte na OpenSource najczęściej nie mają ograniczeń licencyjnych, są najbardziej elastyczne w konfiguracji i ograniczone tylko wyobraźnią. Oczywiście dla rozwiązań OpenSource oferujemy w pełni profesjonalny serwis

i wsparcie. Szczególnie polecamy naszą platformę SmartVoIP, z powodzeniem stosowaną przez wiele przedsiębiorstw i instytucji.
 

Coś dla tradycjonalistów, czyli klasyczny TDM

Dla tradycjonalistów polecamy rozwiązania TDM – czyli klasyczne centrale telefoniczne, oczywiście w nowoczesnych wersjach. Renoma producentów,

z którymi współpracujemy od dziesięcioleci pozwala nam zaoferować sprawdzone systemy, które pracują w setkach przedsiębiorstw w całym kraju. Oferujemy dostawy, instalacje, serwis oraz wsparcie dla użytkowników sprzętu takich firm jak DGT czy też Slican.

FaxSerwer

To sprzętowo-programowe rozwiązanie zastępujące analogowe urządzenie do odbioru i nadawania dokumentów oraz automatyzujące ich dostarczanie odbiorcom. Stanowi wydajny, niezawodny i bezpieczny sposób dystrybucji dokumentów w każdej większej organizacji.

Wysyłanie faksów może być wykonywane z dowolnego komputera w sieci przedsiębiorstwa, wyposażonego w odpowiednie oprogramowanie klienckie. Dostępne jest oprogramowanie klienckie dla systemów Windows, Linux, MacOS X.
Odbiór faksów może być realizowany z oprogramowania klienta i/lub faks może zostać przekazany jako załącznik do poczty e-mail w formacie TIFF, PDF, PS.
Z FaxSerwera mogą korzystać również użytkownicy zdalni, łączący się z siecią przedsiębiorstwa poprzez połączenia VPN.

Istnieje możliwość integracji FaxSerwer’a z innymi usługami sieci wewnętrznej przedsiębiorstwa, takimi jak poczta elektroniczna, systemy CRM, bazy danych.

Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym. Nasi specjaliści gotowi są odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące oferowanych przez nas systemów. Bardzo często istnieje również możliwość zobaczenia i przetestowania konkretnego rozwiązania, a także przedyskutowania jego zalet i wad.